Benprövning

Gårdagens träningspass var verkligen en prövning för benen och det märktes att det var tränarens favoritmuskler. Hennes lår var enorma. Personligen tycker jag inte att det är särskilt snyggt med stora benmuskler.

Jag hade förväntat mig svår träningsvärk i benen idag, men ingenting känner jag av det. Trots att det var svårt att ta sig upp till jobbet på fjärde våningen efter träningen igår morse.

Själv föredrar jag nog att jobba på mag-, arm- och ryggmusklerna, mest för att det är där det behövs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Vad lângt ni kommit i renoveringen och vad fin trappan blev =) Hoppas allt är bra och att det inte varit alltför lângtrâkigt utan A hemma.



Malin

2011-03-23 @ 22:33:59
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tack! Det känns som vi börjar närma oss slutet och det känns skönt.

Annars är allt bara bra. Har haft så mycket att göra så har inte alls haft tråkigt.

Kram

2011-03-24 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0