Vana

Jag är en ganska flexibel person och har ganska lätt för att vänja mig vid nya förhållanden.

Jag har nästan helt vant mig vid att A inte är hemma, att jag förbereder middagen på morgonen under och efter frukosten och att det bara är Cookie och jag. Samtidigt känns det jätteskönt att A kommer hem igen imorgon kväll.

Så jag inte är ensam i huset och får lite sällskap om kvällarna. Det ska bli skönt att inte sova ensam i sängen. Egentligen har jag nog saknat A rätt mycket ändå, men varit upptagen med mycket annat så jag har inte haft tid att känna efter.

Listan med saker som jag tänkt göra under A:s frånvaroä r jag  nästan klar med. Det jag inte hunnit är att lägga ansiktsmask och har inte heller hunnit gå igenom alla framkallade foton, men det trodde jag inte att jag skulle hinna.
Har inte hunnit med något av de extrasaker som jag hade på den andra listan. Jag hann läsa några kapitel ur boken förra veckan. Det är väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0