Island bokat!

Länge har jag försökt att planera sommarsemestern. Nu äntligen när vi har bestämt var vi ska fira midsommar och vet hur det blir med mitt jobb kan vi göra det och då kunde vi igår boka resa till Island.

I 30-årspresent gav jag A en resa till Island med flyg, hotell och upplevelser. Jag hade tänkt att vi ska göra den resan under juni och det lyckades vi få till. Vi åker efter midsommar och stannar där fyra dagar. Det ska bli spännande att få upptäcka nya platser.

Så här tror jag att semestern kommer att se ut i övrigt:
Vår semester börjar redan den vecka som midsommar är och avslutas med min födelsedag.

Midsommar firar vi hemma, förhoppningsvis i några goda vänners sällskap. Fram till midsommar kommer vi nog att pyssla med huset. Förhoppningsvis passar vi även på att göra utflykter i Stockholm och närområdet.
Efter Islands-resan är vi hemma några dagar innan vi flyr från Stockholm för att vila upp oss i Karlskrona till slutet av semestern.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vad härligt!!!

Om inte förr så får ni ju mer kvalitetstid tillsammans på Island.

2011-05-19 @ 13:00:18
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad härligt med Island! Har aldrig varit där men skulle gärna âka dit nâgon gâng.



Vad tur ni har som fâtt gräs, vârt vâxer inte alls sâ efter 4 veckor nu har vi gett upp och dâ har vi vattnat ocksâ men icke dâ! Det fâr bli till hösten istället för just nu râder det torka vâr del av Frankrike, det har inte regnat pâ snart 2 mânader (man ska inte klaga). Terassen kommer nog inte bli klar pâ ytterligare nâgra veckor eftersom vi vill sätta in spotlights ocksâ... men sâ smâningom blir den helt klar. Vi kan iaf använda den biten som är klar och det är inte fy skam det =)

Ha en trevlig kväll!

2011-05-19 @ 16:58:55
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles

Caroline: Ja, det ska bli riktigt härligt med en resa i sommar! Och då ska vi verkligen passa på att slappa och vara med varandra.



Malin: Jag har alltid tyckt att Island verkar vara ett spännande resmål så jag hoppas det blir så.



Är det torka så kan ju gräset ha svårt att ta sig, eller så kanske ni ska köpa svenska frön;-) Men ni har säkert ganska milda höstar så det kanske är bättre tillfälle då..?

Vad fint med spotlights i terassen! Jag förstår att det tar lite längre tid då.

2011-05-20 @ 08:42:29
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0