En utmärkelse?

Till mig? Åh, tack så mycket och vad snällt av dig, Malin!

Till utmärkelsen hör 5 obligatoriska frågor som jag ska svara på:

1. Varför började du blogga? För att jag saknade skrivandet och för att jag ville dokumentera husletandet och därefter renoverandet.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer inte särskilt många bloggar alls faktiskt. Det är endast de tre som är länkade till höger.

3.Vilka favoritfärger har du?
Svår fråga eftersom det beror på vad färgen ska sitta på. Rött, lila, guld, svart, vitt, brunt...

4. Vilka favoritfilmer har du? Jag tror inte att jag har så många favoritfilmer. Amélie och Pianot, och så tycker jag om att skratta och gråta till Ice age-filmerna. Jag har säkert missat någon given favorit nu... Hayao Miyasakis filmer är också härliga.

5. Vilket land drömmer du om att besöka? Australien, Egypten, Indien. Sen finns det en hel hög andra länder som jag gärna åker till; Ungern, Irland, USA, Norge, Tyskland, Frankrike, Österrika, Tanzania... Listan är nog oändlig!

Jag skickar vidare utmärkelsen till följande 5 bloggar som jag gärna läser:
(Eftersom jag endast följer tre bloggar och en av personerna redan svarat på frågorna blir det två bloggar:)
- Elin.
- Liebfrau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0