A-frånvaro - Pyssel

Under de två dagar (tre kvällar) som A varit borta har jag hunnit med att pyssla lite.

Jag har klätt in en hattask med papper från Ljunggrens pappershandel. Eftersom hattasken var så stor räckte inte pappersarket runtom. Jag misstänkte att det kunde vara så, så jag hade köpt två ark. Jag fick skarva pappret och försökte mösterpassa; det var lite krångligt, men framförallt tidskrävande. Och resultatet blev ju bra!


Före och efter


Förutom att klä in hattasken hann jag sätta in en (liten) del av sommarens foton i fotoalbumet, men många foton återstår. Snart är ännu ett album fyllt. Det är roligt att det blir så många fotoalbum som vi kan titta tillbaka i när vi blir gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0