Gult

I somras när jag var på manikyr före bröllopet fick jag en del bra information om mina naglar från nagelteknologen.

Hon undrade vilket underlack jag använde eftersom mina naglar var gula och tipsade om ett annat underlack. Efter att mitt underlack, Bonder från Orly, tog slut börjat använda No yellow nail från Scratch nails. Lacket bildar en tunn vitaktig hinna på nageln så att det gula döljs. Om det hjälper mot gula naglar får tiden utvisa.

Jag tycker om detta underlack eftersom det är fint ensamt utan andra lack över. Då ser det naturligt ut eftersom det inte är särskilt blankt.


No yellow nail från Scratch nail.


No yellow nail på naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0