Kladdigt

Igår kväll var inte A hemma så jag passade på att lägga en ansiktsmask.

Det är första gången som jag provar märket Apvita. De säljer sina ansiktsmasker i engångsförpackningar om två. Jag har köpt på mig flera olika ansiktsmasker från detta märket för att testa mig fram.

Denna gång testade jag Express beauty with pomegranate som ska ge lyster åt huden. Ansiktsmaskens struktur kändes gelaktig och ganska kletig. Det var ganska svårt att tvätta bort masken från ansiktet eftersom den kladdade sig fast i ansiktet.

Efteråt kändes huden len, men inte anmärksningsvärt mycket mer än vanligt. Så det kändes som om masken inte hade någon egentlig verkan. Denna ansiktsmask kommer jag inte att köpa igen.


Express beauty with pomegranate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0