Smidiga händer

Jag har sedan drygt någon månad tillbaka använt Depends handkrämer, Dag respktive Natt.

Jag fick upp ögonen för Depend handcreme Natt i DN:s sminkblogg (som tyvärr lagts ner). Så när det var erbjudande hos Åhléns i somras passade på. Då köpte jag hankrämen Dag (150 ml) och fick handkrämen Natt (75 ml) på köpet.

Nu använder jag båda krämerna varje dag. Dag tar jag innan jag går ut genom dörren på morgnarna och Natt innan jag lägger mig om kvällarna.

Båda krämerna går snabbt in i huden. De känns mycket lätta, inte alls feta som jag hade trott att bra krämer gör, och man behöver inte alls ta särskilt mycket. Det räcker med en liten klick, trots det har jag inte haft torra händer på flera veckor. Absolut två nya favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0