Lite träning

Det här med träningen går tyvärr inget vidare. Rutinen sätter sig inte riktigt eftersom jag inte går regelbundet. De två senaste veckorna har jag endast gått på ett pass i veckan.

Förra veckan hade jag blåsor på fötterna. Så då ville jag inte träna på torsdagen eftersom det gjorde ont när jag kom åt dem.

Idag valde jag att inte träna eftersom jag känt mig så oerhört trött varje morgon denna vecka och dessutom haft halsont. Jag var lite orolig att jag skulle bli sjuk till helgen. Så jag gick till jobbet från Slussen, en liten promenad på nästan 25 minuter. Bättre än att inte röra på sig alls...
Men just nu känns det mycket bättre. Jag har inte ont i halsen längre och i morse var jag inte alls lika trött som övriga morgnar denna vecka.

Nästa vecka hoppas jag kunna gå på båda passen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att du inte blev sjuk iaf, men ta inte ut dig för mycket heller, du kan ju ha en förkylning i kroppen som bara ligger och väntar....



Du har fâtt en utmärkelse av mig hehe, kolla in min blogg för frâgorna =)

2011-09-30 @ 11:10:13
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0