Ångest utan träning

Jag har kommit fram till att jag under senare delen av sommaren har haft ganska mycket ångest över min kropp. Under sommaren har jag inte tränat, men nu känns det bra igen och jag tänkte nämna de saker som känns bäst.

1. Mest ångest har jag haft över min mage. Det har varit många valkar som jag har har varit orolig för, men nu med träningen känns det som den kanske till och med hinner bli fin till nästa beach-säsomg (det vill säga höstens resa).

2. En annan sak som snabbt försämras utan träning är min hållning. Jag måste träna ganska regelbundet för att ryggen ska orka. Efter två träningspass känns det redan som jag har bättre hållning.

3. Dessutom blir konditionen väldigt dålig utan träningen. Jag klarar knappt av att springa till bussen utan att flåsa som en stor hund. Min kondition tar lite längre tid att bygga upp så den får jag vänta på till hösten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men usch säg inte sâ ;) dâ kan du ju tänka dig hur min mage kommer se ut om nâgra veckor haha...

2011-09-09 @ 11:33:48
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Du har en anledning, det har inte jag;-)

2011-09-09 @ 15:15:10
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0