Vedbärandets konsekvenser

Trots att jag var trött i kroppen av gårdagens vedbärande kravlade jag mig upp ur sängen och gick till träningen i morse.
Jag kände att jag var tvungen för att i fortsättningen klara av rutinen som jag påbörjat så bra. Men det var det inte många andra som kände så; när passet började var vi tre deltagare och en ledare.
Som tur var dök ytterligare två deltagare upp några minuter in på passet.

Fem deltagare: så dålig uppslutning har det aldrig varit på något pass tidigare.

Man fick i alla fall mycket utrymme för att ta ut rörelserna, om man hade kunnat vill säga. Jag var så trött i kroppen att jag fick vila i vissa övningar.
Jag hoppas att det var tillfälligt och berodde på vedbärandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0