Mammakläder

2012-03-14

Nu är jag i vecka 16+1 och jag kan nog helt ärligt säga att det syns att jag är gravid; inte bara för mig utan för alla när jag inte har ytterkläder på mig. Men jag skulle inte rekommendera någon att gå fram till en kvinna med min bula för att fråga om hon är gravid.


Magen 2012-03-18


Jag har sedan en månad inte några byxor som passar längre. När jag har tittat i butik och på nätet är det svårt att köpa mammabyxor som inte är mammajeans. Så jag fortsätter min jakt.

Jag har beställt en hel del mammakläder på nätet, men även inhandlat ett fåtal plagg i butik. Däremot har jag inte riktigt börjat använda dem än, men det är nog bara en tidsfråga.

Jag har även köpt "vanliga" plagg i lite större storlekar som jag tror kan passa ett tag och som jag förhoppningvis även kan använda efter förlossningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0