Fullspäckad helg

I helgen har vi haft besök av svärmor och svägerska. Det har varit jättemysigt. Både A och jag fick semesterkänsla. Men jag kände mig något disträ eftersom jag ofta hade tankarna på annat.

Den mesta av tiden blev det shopping - tills vi stupade. Sedan hann vi även äta gott på restaurang och ett besök på Fotografiska. Jag tyckte mycket om Helena Blomqvists bilder som alla väckte känslor och funderingar.

I går hade samfälligheten städdag så vi skickade iväg svärmor och svägerska till ett köpcentrum i närheten av oss. Det är alltid så trevligt att umgås med våra goda grannar och lite fick vi gjort på de gemensamma ytorna.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tackar ännu en gång för en jättetrevlig helg. Tiden går bara alltför fort när vi är hos er. Tycker att ni har fått ert hus såååå fint. Så hann vi ju med en del shopping också. Tur att en klänning blev funnen till slut :-) Ha det så bra nu och ta det lugnt!!! Kram

2012-05-03 @ 15:25:21
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Det var så roligt att ha er här och ni är självklart välkomna när ni vill! Det var jätteroligt att klänningen hittades till slut. Jag hoppas att hon är nöjd med den. Nu ska jag bara njuta:-)

2012-05-04 @ 15:58:55
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0