Ta inte min mat...!

2011-12-16

Det jag ser framför mig som det blir svårast under en graviditet är faktiskt maten. Sen att det med högsta sannolikhet inte kommer att bli så är en annan sak.

Jag äter ju ofta olika mögelostar och har svårt att se hur jag ska klara mig utan det. Det är ju ost som jag nästan alltid äter när jag behöver mätta mig lite, men inte alltför mycket. Jag gissar att jag kommer få hitta något annat att byta ut det med.

Dessutom tycker jag om rå mat som sushi, vilket man ju kan äta en del av, och inte helt genomstekt kött som man helst inte ska äta.

Jag tycker ju om att prova ny mat och äta precis vad jag vill, men framöver får jag tänka mig för innan jag stoppar in mat i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0