Nästan ingen odör kvar

Jag har tidigare skrivit om att jag haft problem med svettningar/svettlukt.

Nu har jag sedan en tid tillbaka använt Rexona Maximum protection efter kvällsduscharna och kompletterat med Rexona Clear aqua roll-on på morgarna. Rexona Maximum protection ska vara effektiv mot svettningar i upp till 48 timmar. Det är en kräm som man ska applicera på kvällarna innan man lägger sig - den blir tydligen mest effektiv då.

När jag har använt den har den fungerat bra och effektivt, men eftersom jag även duschar på morgnar använder jag den inte alltid eftersom jag är rädd att det ska fastna på kläderna så då använder jag Rexona Clear aqua roll-on som jag märker är inte lika bra.

 
Rexona Maximum protection och Rexona Clear aqua roll-on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0