Sista pillret

2011-11-10

Idag tog jag sista p-pillret på kartan och jag kommer inte att börja på nästa karta. Jag har längtat efter denna dag i nästan ett halvår.

Nu blev det inte så eftersom varken A eller jag kände oss riktigt redo. Dessutom tyckte jag inte att det riktigt passade i tiden på grund av mitt jobb, inte för att det egentligen ska spela så stor roll.
Någon månad efter att vi fattade det beslutet ångrade jag mig och sedan dess har jag längtat till denna dag. Min dröm har länge varit att få barn vid 28 år och för att eventuellt kunna klara av det hade jag varit tvungen att sluta med pillrena för senast ett halvår sedan.

Jag vet inte när jag kommer att publicera detta inlägg. Det kan dröja tre månader, sex månader eller ett år beroende på hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0