Vår familj ska växa

Vi väntar tillökning i familjen. Jag är gravid i vecka 22+4.

Vi är mycket glada och lyckliga över detta. De flesta av er vet redan detta, men nu är det officiellt även här.

Jag har under graviditetens gång och dessförinnan skrivit inlägg som jag inte publicerat. De kommer nu i en tät följd. Lättast är det nog att gå till kategorin "Graviditet/Barn/Föräldraskap". De nyaste inläggen kommer högst upp så om man vill läsa dem i "rätt" ordning så bör man scrolla ner till botten och bläddra tillbaka en sida.


Kommentarer
Postat av: Malin

ââââââhhhhhhh GRATTIS!!!! Vad roligt =) mâste synas ganska mycket nu dâ om du är i vecka 22+. Du ska se det är sâ underbart med bebis, himla mysigt! När är det dags? Vet ni vad det är redan?

Stor kraaam

Malin

2012-04-28 @ 21:51:53
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tack så jättemycket! Det syns nog inte jättemycket än, men tittar man efter så ser man tydligt att jag är gravid. Jag tror att du har fått svar på de andra frågorna om du har läst de andra inläggen om graviditeten. Annars får du gärna fråga igen. Kram

2012-04-30 @ 08:18:21
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag är jätte glad för att få bli farmor. Längtar så.

2012-05-03 @ 15:27:30
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Det är roligt att du ser fram emot att bli farmor och vi vet att det är efterlängtat. Det är bara synd att du bor så långt bort...

2012-05-04 @ 16:00:22
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0