Aj, aj, aj

Nu förstår jag att gravida kan bli trötta på sina graviditeter och kan känna och vilja att barnet kommer. Igår hade jag ont och ganska svårt att röra mig. Det var första gången graviditeten var så fysiskt smärtsam. Jag har fortfarande ont på insidan av högra låret och hade mycket ont i ryggslutet.

I natt har jag sovit på A:s sida av sängen. Den är medelmjuk och inte alls så mjuk som min sida. Jag märkte på en gång att jag inte sjönk lika djupt och har inte alls ont i ryggslutet idag.

Jag har annars haft turen att känna att jag skulle kunna klara av att gå två veckor över tiden. Dessutom vill jag ju ha ett höstbarn så att så mycket personal som möjligt kommit tillbaka från sina semestrar på förlossningsavdelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0