Barcelona tapas restaurang

 
Igår kväll åt jag middag med några före detta kollegor på Barcelona tapas restaurang. Trots att den ligger centralt och trots att jag gått förbi den många, många gånger har jag inte lagt märke till den.
 
Eftersom vi kom tidigt var det ganska glest med gäster inomhus, men uteserveringen var nästan fullsatt. Många av restaurangens gäster var turister.
 
Jag tyckte att servicen var långsam, när vi ville både beställa och be om notan fick vi vänta. Serveringspersonalen var varken serviceminded eller uppmärksam.
 
Jag beställde tre tapas-rätter, gambas al ajillo, quesadillas de pollo och mejillones rellenos. De två senare var inte särskilt varma när de serverades, men det hade varit konstigt om räkorna som låg och simmade i olja inte hade varit varma. En i sällskapet var inte nöjd med kvaliteten på oxfilén och kycklingen, men övriga i sällskapet var nöja med sin mat.
 
(Det fanns tyvärr inget skötbord trots att den ena toaletten är stor som en handikappstoalett, men den var inte utrustad som det heller.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0