Gravidfotografering

I lördags var vi hos en fotograf för att fotografera oss och gravidmagen. Jag tyckte att det var jätteroligt och det ska bli kul att se resultatet av det.

Jag trodde att jag skulle känna mig obekväm framför kameran, särskilt eftersom jag har svårt för att stå i centrum, men det kändes inte alls tillgjort. Fotografen är en före detta kollegas svägerska, men det var första gången jag träffade henne. Hon var jättetrevlig och gav bra och tydliga instruktioner så jag kände mig mycket trygg och aldrig obekväm. Jag skulle absolut kunna tänka mig att fotograferas av henne igen och det är kanske troligt att det händer.

Jag hoppas kunna lägga upp någon av fotografens bilder här senare, men under tiden får ni hålla till godo med lördagens magbild.
 
Magen 2012-08-18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0