Barnvagnskörning i snö

Jag tog mig till öppna förskolan idag trots att jag inte hade planerat det. Jag tänkte att det var lika bra att gå dit om jag hade möjlighet eftersom jag inte har annat inplanerat resten av veckan. Och jag var lite rädd att jag skulle bli uttråkad av att bara vara hemma. Tyvärr var ingen annan från min föräldragrupp där, men en hel del andra mammor.
 
Nu fick jag veta att det ska snöa massor i natt så då kommer jag förmodligen inte kunna gå till den andra öppna förskolan imorgon. Så jag är glad att jag gick idag. Det var bara lite synd att vi kom dit så sent, men B vaknade sent - då blir det så.
 
Jag var lite orolig för hur det skulle gå att köra barnvagnen i all snö. Det gick jättebra, men det skumpade en hel del eftersom underlaget var ojämt av bilar och plogning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0