Familjehelg med vinterlandskap

Äntligen en hel helg när B och jag fick ha A för oss själva. Två helger i rad har han jobbat lördagar. Dels har det varit tråkigt att B inte fått umgås så mycket med sin pappa, dels har det varit lite jobbigare för mig att ta hand om B fler nätter (och dagar).

Det blev en mysig familjehelg med umgänge, shopping och julpynt. Tyvärr har vi inte kommit ut på promenader eftersom snön har legat tjock och det varit kallt.

Dessutom ska det bli ännu kallare i veckan. Jag kommer inte ens kunna rulla vagnen nerför uppfarten ut på vägen. Så det blir att vara hemma större delen av veckan. Jag ska försöka mig på olika julprojekt under B:s sov stunder. Vi får ser om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0