Ingen vit lek för bebis

Det är en helt orolig mängd snö som har lagt sig på marken. Jag kan inte minnas att jag sett så här mycket snö. Det är jättefint, men något tungt att köra barnvagnen i. Jag har dock inget emot det; det är bra vardagsmotion och det kan jag behöva.
 
Det jag tycker är tråkigt är att det kom så mycket snö just denna vinter när B är så liten. Jag önskar att hon hade varit lite äldre så att vi hade kunnat lekt i snön, åkt pulka och gjort snögubbar, snölyktor och snöänglar. Just nu är hon så liten att hon inte ens kan åka babypulka. Kanske om snön ligger kvar till februari-mars, att hon åtminstone kan åka babypulka då... Och så hoppas jag givetvis på fler riktigt vita vintrar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0