Introduktion av mat snart?

Tidigare har ju amningen fungerat helt utan problem. Därför hade jag tänkt att börja med smakportioner och mat så sent som möjligt. Nu vet jag inte riktigt hur vi gör.
 
Det är först den senaste månaden som det har krånglat. Det har varit mjölkstockning, känsla av att mjölken varit otillräcklig och smärta.
 
Sköterskan på BVC har inte pratat om mat än. Kanske hon gör det vid nästa tillfälle vi ses, i början av januari. Just nu fungerar amningen hjälpligt, men jag har svårt att tro att jag kommer att helamma tills B är sex månader. Det känns jättetråkigt att amningen strular nu. Jag har tyckt att det har varit så bekvämt att kunna amma och vant mig vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0