Världens sötaste bebis

Det är konstigt att man kan tycka att man har världens sötaste bebis samtidigt som man vet att så inte är fallet.
 
Jag har sett många söta bebisar, både under min uppväxt och på senare tid. Det har varit barn till släktingar och vänner, men även barn till okända människor. Jag har även sett en del mindre söta bebisar, främst barn till okända människor men även barn till bekanta.
 
Den senaste tiden har jag fått se så många fler bebisar än vanligt. Ändå tycker jag sett B är sötast i hela världen.
 
Förr kunde jag tycka att det var konstigt att föräldrar tyckte att det egna barnet var världens sötaste. Jag hade ju sett åtminstone några barn som var sötare än så. Föräldrarna borde väl inse att det finns barn som är sötare än deras eget? Och ja, visst inser även jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0