Snart mot Sälen!

Har känt mig väldigt trött de senaste dagarna. Jag försöker lägga mig tidigare än vanligt, men lyckas inte göra det av fler anledningar.

Jag ser fram emot att åka till fjällen efter denna arbetsvecka. Det ska bli härligt att komma ifrån ett tag och det ska bli skönt med återhämtning/avkoppling. Jag ser framför mig sovmorgnar, lite skidåkning på dagarna och läsning på kvällarna.

Syster har nu bestämt sig för att följa med; det blir kul. Man behöver ju inte anstränga sig eller känna krav på umgänge när det är hon som följer med. Dessutom behöver man inte bry sig om hur man ser ut och vi blir en till som lagar mat. Och jag får förhoppningsvis sällskap när A vill ge sig ut i de svårare backarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0