Gravidpaket

I dag kom gravidpaketet från Allt för föräldrar. Det innehöll tidningen Gravidguiden, värdecheck på 10 % hos Allt för föräldrars webbshop, värdecheck på en body och 25 % rabatt hos KappAhl samt en informationsbroschyr om gravidförsäkring från Trygg Hansa. I princip fick jag det som utlovats, varken mer eller mindre.
 
Innehållet i gravidpaket från Allt för föräldrar som kom med posten.
 
Se även utdrag från inlägget "Gratis gravidboxar":
Jag ska bara kort kommentera Gravidpaketet från Allt för föräldrar. Det mesta av innehållet får man tillgång till redan vid registrering eftersom man utnyttjar erbjudandena via internet. Det gällde till exempel gratis hakklapp och 20 % rabatt hos Lingon & blåbär, 40 % rabatt hos minbebisbok.se, värdecheck på 220 kr hos Mom2moM samt 51 % rabatt på bitringssmycke och 10 % rabatt på webbshopen hos Allt för föräldrar. Det jag reagerade över är att för att få hakklappen från Lingon & blåbär måste man betala frakten. Det jag nu inväntar av själva paketet är värdecheck på gratis body och 25 % rabattkupong hos KappAhl samt tidningen Föräldraguiden Gravid. (Eftersom innehållet kan variera är det inte säkert jag får detta i paketet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0