Sista 20-talsfödelsedagen

I dag fyller jag 29. Det blir sista födelsedagen på 20-tal och även sista barnlösa/-fria födelsedagen.

Jag har under så pass lång tid tänkt mig själv som trettio att det känns som jag är där nu. Det är nästan så jag inte kan tro att det är sant att jag inte passerat 30 än.

Hur firar man sin sista 20-talsfödelsedag då? Ingen aning, jag brukar ju inte fira så mycket överhuvudtaget. Dessutom jobbat A. Så det blev en ganska vanlig förmiddag med tvätt, dammsugning och några minuters ogräsrensning. Efter lunch åkte jag till Nacka forum för lite (som blev ganska mycket) shopping och nu är jag på väg till restaurangen där mamma, A och jag ska äta middag. Övriga familjen är bortrest eller jobbar.

En ganska vanlig dag och ganska vanlig födelsedag, men jag är så nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0