Mindre än tre månader kvar

Jag kan inte förstå att det är mindre än tre månader kvar till beräknad förlossning! Om tre månader ser vårt liv annorlunda ut och vi har en ny liten, men mycket viktig person att ta hänsyn till. Eftersom tiden går fort gissar jag att dessa tre månader kommer att passera i en rasande fart. Samtidigt känns slutet av sommaren väldigt avlägsen.

Igår var vi på föreläsning på Södersjukhuset där vi hade tänkt föda. Aulan var full med par där kvinnorna hade stora bulor på magarna. Jag tyckte att vi fick bra information om hur en normal förlossning går till hos dem och annat matnyttigt.

Graviditeten känns fortfarande bra. Jag känner av en ond höft vid vissa rörelser och huden har börjat klia på sina ställen.

Hon rör sig en hel del inuti magen, men samtidigt som det kan bli jobbigt när det är för mycket aktivitet känner jag en oerhörd tacksamhet och lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0