Barn = lycka!

2012-01-01

Kan man vara så lycklig att man inte kan sova? I så fall är jag det.

Trots att jag fortfarande inte tagit in att jag ska bli mamma så är jag jätteglad att så är fallet. Jag kan ligga i sängen och le, men inte kunna somna.

A verkar också väldigt glad och lycklig och det tycker jag givetvis är härligt. Han tar reda på vad som gäller för föäldrapenning och -ledighet och har omprioriterat vad som är viktigt den kommande tiden. Han verkar verkligen tycka att det är viktigt att jag får vara föräldraledig så länge jag vill. Det är också nu det märks hur lika värderingar vi har och att vi vill ge vårt barn samma sak.

Men det viktiga framöver för mig blir nog att få tillräckligt mycket sömn eftersom jag redan tidigare har känt mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0