Oförståelse?

2012-01-06

Ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte förstod att jag var gravid tidigare. Det gör jag också.

Men jag kände mig inte så gravid. Det enda jag kände var ömma bröst och det trodde jag berodde på att jag hade slutat med p-piller. Att mensen uteblir borde ju också göra en misstänksam, men innan jag började med p-piller hade jag så oregelbunden mens att det kunde dröja två månader så jag kände inte att det heller var konstigt.

Att jag gjorde graviditetstesten var mest för att se hur jag skulle förhålla mig till alkohol. Nu blev det ju fel första gången ändå eftersom jag inte trodde att jag var gravid. Förhoppningsvis har fostret inte tagit någon skada av den lilla mängd jag drack under julhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0