Gravid!

2011-12-30 (kväll)

Nu har jag gjort det tredje graviditetstestet och kommit fram till att jag antagligen varit gravid ända sedan jag gjorde det första testet och jag vet inte hur länge innan dess.
Om vi (alltså jag) hade läst bipacksedeln mer noggrant första gången hade vi antagligen kunnat komma fram till det redan då.

Förståelsen har inte riktigt sjunkit in och det känns overkligt. Jag är även förundrad över att det gick så snabbt och lätt, och jag hade aldrig förväntat mig det. Det är väl kanske därför som det känns så overkligt.

Det blir nyårsfirande utan alkohol för min del nu och en hel drös med skuldkänslor för att jag druckit en del alkohol under julhelgen.

Nu blir det att boka in en tid hos barnmorskan för att få faktum bekräftat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0