Barn eller resa

2011-12-02

Som jag skrivit tidigare kommer vi inte att gå igenom en process med IVF eller adoption om vi inte lyckas skaffa barn på egen hand. Det är fortfarande så jag (och jag tror även A) känner.

Om jag inte blir gravid kommer vi att fortsätta resa lika mycket, eller kanske mer än vi gör nu. Jag gissar att vi då kommer att fortsätta lägga pengarna på huset (men då på amortering när renoveringen är klar) och resor.

Om jag inte är gravid om ungefär ett år kommer vi förhoppningsvis att göra en lång resa. Vi har pratat om Maldiverna och jag skulle inte ha något emot en långresa till Australien. Det är ju nästan så jag inte vil bli gravid när man pratar om sådana resor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0