Graviditetstest 2

2011-12-30 (dag)

Två svaga streck - är det ett positivt resultat? Är jag gravid?

Det skulle förklara en del, till exempel varför brösten ömmar och har blivit större, men framförallt varför mensen har uteblivit sedan jag slutade med p-pillren för sju veckor sedan.
Samtidigt verkar det alldeles för otroligt att vi skulle bli med barn så fort efter att jag slutade med pillren.

Jag ska skaffa ett till graviditetstest idag så  att vi är på den säkra sidan. Denna gång blir det inte Hjärtats test eftersom jag har haft svårt att tyda resultaten båda gångerna. Jag trodde att det skulle vara helt tydligt...

Jag försöker att inte ställa in mig på något utan vänta på det tredje graviditetstestets resultat, men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0