Pyssel=tenta?

Mina pysselprojekt har blivit lite som tentor är; man gör hellre ALLT annat än tar tag i det man ska.

Så min receptpärm ligger kvar på golvet i arbetsrummet och recepturklippen ligger spridda över golvet. Jag har fortfarande inte rört något av det så det är fliken Efterrätter som jag har fastnat på.

Däremot har jag klistrat in alla framkallade foton i fotoalbumet. Jag har dessutom (med systers hjälp) rensat garderoben trots att det har varit ett projekt som har varit LÄNGE på min att-göra-lista.

Det känns skönt att listan kortas ner i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt det mâste känns att en sak försvunnit frân listan. Själv är jag expert pâ att inte ta tag i saker och ting, eller det är inte sant, EN sak som verkligen tynger mig och känns som en oövervinnerlig hinderbana.... usch!

2012-03-21 @ 17:36:07
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ja, det känns ju oftast så, men sen när man väl tagit tag i det brukar det ju kännas så himla bra. Synd att det ska vara så jobbigt att ta sig dit bara.

2012-03-22 @ 16:15:22
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0