Bebismys

2012-11-21
 
Det är först nu när B blivit lite större och mer stabil som jag upplever att man kan mysa lite med henne.
 
I början var hon liten och ömtålig. Då vågade man inte bära henne annat än med två armar runt henne.
 
Sedan blev hon lite större, men då var man fortfarande tvungen att passa hennes nacke.
 
Nu kan man bära henne "stående" bröst mot bröst. Hennes nacke är fortfarande något instabil, men hon håller upp huvudet själv. Jag brukar passa på att trycka henne lite försiktigt mot mig. Och så snusar jag lite på hennes hår på hjässan eller i nacken.
 
Jag längtar redan efter den dag då B kan krama mig tillbaka. Då blir det riktigt gosigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0