Den perfekta nappen?

2012-11-20
 
Vi har testat nappar av två olika märken tidigare (Philips Avent och Tommee tippee). B har accepterat dem ibland och ibland inte, men jag vet inte vad det berott på.

Jag vill gärna att hon ska ta nappen eftersom det kan vara en bra och praktisk tröst om hon är ledsen, särskilt om vi inte är hemma. Nu börjar jag känna att tiden snart rinner ut för oss om vi vill att hon ska vänja sig vid napp.

Så vid senaste storhandlingen kom A hem med nappar av ytterligare två märken. Jag började med att koka den ena sorten (MAM) och provade den på B i eftermiddags. Den verkade sitta bra i munnen och hon började ganska snabbt suga på den och somnade efter en liten stund.
 
Jag ska testa lite till och se om den accepteras i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0