Inget sovmönster

Jag trodde att jag började kunna urskilja ett sovmönster hos B, men när jag kände mig nästan säker förändrades det igen.

De senaste nätterna utom natten till idag har B sovit från natt ända till morgon, kl. 22-23 till kl. 10-10.30. Hon har generellt sovit bra om nätterna. Men natten till idag vaknade hon fyra-fem gånger. Jag hoppas att det inte är en ny vana.

Sedan trodde jag att hon efter att ha varit vaken runt två timmar på förmiddagen sov en-två timmar, och att hon sov särskilt bra under promenader. Igår sov hon dock bara 30 min när jag hade planerat långpromenad på drygt 1,5 h.

Därefter trodde jag att hon brukade vara vaken ytterligare två-tre timmar för en halvtimme-en timmes sömn. Och eventuellt en liten tupplur på 30 minuter under tidig kväll.

Antingen var den senaste dagen ett undantag eller så har hon nya vanor. Jag hoppas på det förra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0