Nytt äventyr på stan

Idag var det dags för ett nytt äventyr på stan. Jag behövde shoppa lite saker.

Eftersom det inte gick så bra senast hade jag kallat in förstärkning i form av mamma.

Det gick riktigt bra, både resorna och shoppingturen. Jag hade inte behövt oroa mig och jag känner mig inte beroende av mamma nästa gång. B har lite mer fasta sovmönster nu som jag kunde anpassa mig till.

B sov under resan in till stan och under en timmes shopping. Sedan besökte vi pappa på jobbet så att jag kunde amma och byta blöja på B. Vi satt kvar en stund och gick när vi märkte att B började bli trött. Hon fick sin nya napp och somnade efter en stund på bussen och vaknade inte förrän jag gick av bussen här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0