Glädje över bajs

I vanliga fall byter vi en-två bajsblöjor per dag på B, men under de senaste dagarna har det varit ont om dem. På fyra dagar har A bytt en bajsblöja och idag på femte dagen bytte jag en.

Jag har känt lite oro eftersom B inte bajsat varje dag. Om hon inte bajsade varje dag i vanliga fall hade jag inte oroat mig, men så fort något inte är som vanligt blir jag orolig. Jag tror även att jag fört över min oro till A.

A skojade om att det hade blivit lite av ett lotteri nu, högsta vinsten - en bajsblöja. I vanliga fall slipper jag dem gärna, men nu kände jag, om inte glädje så i alla fall lättnad, över att få byta blöja när hon bajsat. Konstigt glädjeämnen man har...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Förstår din oro. Men faktiskt är det så att bebisar kan bajsa allt från 1ggr/vecka till många många gånger per dag. :)

Svar: Jo, jag vet. Men blir orolig när saker inte är som de brukar...
None None

2012-10-16 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0