Det nappar

Igår kväll tog B nappen för första gången. A har några försökt få henne att ta den, men det var först igår som det lyckades. Jag har varken ansträngt mig eller försökt eftersom jag inte har tyckt att det varit någon brådska, men A har nog rätt i att det kan vara behändigt för mig om hon kan använda nappen när jag är ensam med henne.

Igår kväll var B ledsen, kinkig och lite skrikig. Egentligen var hon trött samtidigt som hon hade svårt att komma till ro. Nappen fungerade jättebra. Hon blev lugnad och somnade. När hon spratt till kunde hon suga på nappen, komma till ro igen och somna. Det är vid sådana tillfällen hon annars vaknar och är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0