On my own...

Vi har fram tills nu varit två vuxna som tagit hand om B som inte är ett alltför krävande barn, men från och med imorgon jobbar A igen. Tiden kommer nog att gå ännu fortare för mig än vad den gjort hittills. För trots att man inte gör så mycket går dagarna relativt fort. Jag tror även att jag kan behöva lära mig att passa på att äta och ta hand om mig själv de stunder som B sover.

Mamma kommer nog att komma hit oftare den första kommande tiden. Samtidigt som det känns tryggt kan jag känna mig osjälvständig. Jag skulle vilja klara mig själv med B, men just nu känner jag en viss osäkerhet. Förhoppningsvis känner jag annorlunda om en vecka.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för senast! Lugn bara. Vanan kommer. Rätt var det är bemästrar du de mest krävande situationer helt naturligt :). Det behöver inte gå fort. Ta en dag i sänder och njut.

Svar: Det var roligt att träffa dig och din familj igen. Och tack för den fina bodyn till B!
Jag har snart klarat av en hel förmiddag ensam, men B har varit så snäll hittills och inte kinkat särskilt mycket alls. Förhoppningsvis vänjer jag mig snart. Kram
None None

2012-09-23 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0