Storhandling - äventyr?

B och jag har bara varit hemma sedan återbesöket på BB i fredags. Så när det var dags att storhandla idag tyckte jag att även B och jag skulle få komma ut på lite "äventyr". (A storhandlade ensam förra veckan och har även haft ärenden hos postombudet.) För mig är det väl bra att komma ut bland lite folk och så behöver vi öva oss på köra barnvagnen och att vara ute med B.

Redan innan vi lämnade huset tappade B lite tålamodet med oss när vi tog på henne overallen som hennes farmor skickat. Även när vi satte henne i babyskyddet var hon lite upprörd, men så fort A lyfte det blev hon tyst. Och det tog inte många minuter innan hon somnade i bilen.

Hon sov sig igenom halva shoppingrundan på Ica maxi, men så fort hon vaknade började hon gråta och skrika. När A lyfte upp henne blev hon tyst och vid kassan hade hon somnat igen.

Jag var lite nervös över hur det skulle gå innan vi begav oss, men tycker att det gick bra. Däremot skulle jag inte storhandla ensam med B snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0