Svärmor träffar sitt barnbarn

I helgen var svärmor på besök. Hon tyckte att det var roligt att träffa sitt första barnbarn för första gången och det var underbart att se dem umgås. Och B fick ännu fler presenter.

Vi fick även en hel del avlastning tidigt på morgonen och under matlagningarna. Min mamma gör tvärtom, hon lagar mat till oss (främst till mig) medan vi tar hand om B. Mamma är nästan lite rädd för att hantera B eftersom hon är så liten och känns ömtålig.

Vi övade oss även på att köra barnvagn i Nacka forum i helgen. B var ledsen när vi lyfte henne ur babyskyddet till barnvagnen i parkeringshuset, men när vi hade rullat vagnen några meter och kommit in i centrumet blev hon tyst. Därefter sov hon nästan tre timmar medan vi gick i butikerna och fikade. Sedan hann vi hem lagom till nästa amning.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för en jätte trevlig helg. Det var helt underbart att träffa lilla barnbarnet som jag har längtat. Hon är så söt. Jag vet att jag är hennes farmor men jag tror nog hon är sötast i hela världen !!!
Hoppas ni har det fortsatt bra och att ni får sova lite ibland. Njut och ta vara på varje ögonblick det går ju så fort.
Längtar redan efter nästa besök. Kramar till er alla tre.

Svar: Tack själv och tack för all hjälp! Det var roligt att du ville hälsa på och du är välkommen nästa gång! Kram
None None

2012-09-12 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0