B snart ett år!

Igår hade vi ettårskalas för B. Det blev tråkigt nog några återbud i sista minuten, men det var ändå många här, 18 vuxna och sex barn. Det var till och med några tillresta släktingar här.

B fick massa fina presenter, kläder, leksaker och smycken. Av oss föräldrar fick hon ett guldsmycket med sitt namn ingraverat. Vi funderade länge på vad vi skulle ge henne. Jag tror inte hon behöver leksaker från oss eftersom hon får många leksaker från andra. Hon har nog tillräckligt med leksaker ändå.

Det var en lyckad tillställning. Barnen verkade ha roligt med B:s leksaker trots att de var i lite olika åldrar. De vuxna uppskattade maten, och tur var väl det när jag slitit med både det och dekorationer (pom-pom) i veckor. Jag har bakat och fryst in, letat recept... Efter lite diskussioner med A blev det inköpt rostbiff medan allt annat var hemlagat/bakat: fransk potatissallad, focaccia, grönsaksstavar med dippsåser, frukt i bitar, chokladcupcakes och rabarberpaj. Men nästa födelsedag blir det nog inte lika stort firande, säger jag nu...

Kommentarer
Postat av: Christina Hultgren

Tack för en jätte trevlig helg. Saknar er redan. Det var en mycket fin födelsedag du ordnat. Jätte god mat vet inte om jag kom i håg att säga det. Var så roligt att få komma upp och träffa er. Tack också ännu en gång för god brunch idag i underbart väder allt var toppen :) Kram

Svar: Det var jätteroligt att ni kunde komma! Synd att ni inte fick mer tid att umgås med Bianca. Vi hade verkligen tur med vädret:-) Jag hoppas vi ses snart! Kram
None None

2013-08-25 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0