Vad händer?

Inte mycket, tycker jag, och det är väl därför det varit brist på inlägg på sistone.
 
B sover fortfarande en del mellan oss om nätterna. Oftast somnar A henne i vår säng och lyfter sedan över henne till spjälsängen. När hon sedan vaknar mitt i natten kan jag inte somna om henne i sin säng; hon gråter bara då. Så då lyfter jag tillbaka henne till vår säng. A kan ibland somna om hennes sin säng, men till slut brukar hon hamna i vår säng ändå.
 
B vill fortfarande helst äta själv med händerna och för det mesta äter hon som hon ska. Hon får oftast samma mat som vi och då går det bra. Ibland får hon en riskaka som distraktion när vi ska ge henne burkmat som är mindre populär mat.
 
B promenerar mycket här hemma, men kryper fortfarande en del.
 
B sover oftast en gång nästan mitt på dagen när vi är ensamma hemma. När även A är hemma blir det av någon anledning två kortar sovningar på dagen. När hon sover efter kl. 11 brukar hon sova uppemot två timmar, men idag har hon sovit två timmar och 45 min och sover fortfarande(!). Så just nu väntar jag på att hon ska vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0