Helg igen, tack!

Trots att vi haft lite av långhelg här är jag helt slut. A slutade tidigt i fredags så vi fick två och en halv dagars helg. Jag känner dock att jag behöver ytterligare en helg för att vila upp mig.

Under helgen har vi besökt en badrumsbutik två gånger, och fikat och ätit middag hos föräldrarna. Det var även en hel del som behövde göras hemma så jag har också dammsugit, städat badrummen och tvättat.

Jag försöker att göra hushållssysslorna själv för att A och B ska få tid att umgås. Det känns bra och jag har inget emot att jag göar de traditionella kvinnosysslorna, men man blir trött när det är mycket på en gång. Det är dock lättare att göra hushållssysslorna när A är hemma. Under B:s sovstunder får jag inte så mycket gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0