Tunnhårig

Sedan drygt en månad tillbaka har jag återfått förmågan att tappa hår. (Under större delen av graviditeten och under de första månaderna som mamma slutade jag tappa hår. Det är helt normalt och beror säkert på hormonerna.)

I början kändes det som jag tappade hår i mängder, men jag vet inte om det berodde på att jag blivit ovan vid det eller om det faktiskt var så. Dessutom ser det ut som jag tappat allt hår när man tittar på golvbrunnen efter att jag tvättat håret. Det kan även bero på att jag inte klippt håret sedan augusti och att håret är så långt.

Det kändes jobbigt och ofräscht att hitta hårstrån överallt igen, särskilt i närheten av B. Nu på sistone känns det som om jag tappat mindre hår och hittar färre hårstrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0