Tunnelbaneåk

Då har vi snart klarat oss 24 timmar utan A. B har varit snäll mot mig - inte kinkat och knappt gnällt. Hon är ett väldigt nöjt barn och jag är så hemskt tacksam.
 
Idag hade jag bestämt lunchdejt i barnvagnsmeckat Gallerian med en före detta kollega och vän. Eftersom A är bortrest kunde jag använda hans SL-kort och därför tog jag tunnelbanan. Det var första gången jag åkte tunnelbana med barnvagn. Det var otroligt smidigt och lite snabbare än att ta buss som kräver mer research och promenad. Det är i och för sig trevligt och helt okej med promenader under det varmare halvåret. Jag tar mig dock gärna fram med buss eftersom det är billigare (= gratis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0