Vändningar och potatismos

Idag vände sig B från rygg till mage när hon låg på sängen. Jag borstade tänderna så jag såg inte själva vändningen. När jag tittade till henne låg hon på mage och hade även snurrat 90 grader så istället för att ligga på tvären låg hon raklång. Det var tur att hon inte snurrade åt andra golvet. Då hade hon ramlat ur sängen!

Jag lekte med B på golvet på en filt utan babygymmet. Hon vände sig från mage till rygg flera gånger, men hon lyckades inte vända sig från rygg till mage. Däremot kom hon runt ett kvarts varv. Det var bara armen som var i vägen för att hon skulle lyckas.

Idag fick B även smaka på potatismos för första gången. Hon verkade inte ha något emot det, men hon verkade inte heller älska det som gröten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0